onsdag den 6. januar 2010

Iphone - ja/nej?




Jeg har været så heldig, ligefrem at blive TILBUDT en Iphone. Det er jo ikke noget man bliver hver dag! (Jeg gør ihvertfal ikke) Til en helt fabelagtig pris - omkring en 1/5 af hvad den koster i butikkerne... Kup, sir' jeg bare! Jeg trænger på en måde til en ny telefon. Den jeg har nu er en lyserød Samsung, og jovist den fungere fint... Helt fint... Bortset fra at den noglegange hverken ringer op, eller modtager opkald. Og så er kameraet absurd dårligt, jo. Ihvertfald i mørke.

Og sådan en Iphone er jo ret fed. Og tjekket (Spørgsmålet er bare om jeg kan finde rundt i sådan én?! Men så er der bare endnu en dårlig undskyldning for at smutte ned til de mandelige 3-ekspedienter...)

Har I erfaringer med en Iphone?? Er kameraet mon godt?

6 kommentarer:

  1. En iphone er så lækker!!
    DO IT.
    og forstår ikke hvorfor du intresserer dig for hvordan kameraet er? :)
    det er da ligegyldigt!!

    SvarSlet
  2. @ Anonym

    Ja, ikke? Elsker designet!
    Normalt ville jeg også sige det var ligegyldigt, men nu hvor jeg har en modeblog er det godt at have et nogenlunde kamera ved hånden, hvis man spotter noget :)

    SvarSlet
  3. hvor har du fået sådan et goet tilbud henne? :)

    SvarSlet
  4. Det er et tilbud igennem en jeg kenders arbejde :-)

    SvarSlet
  5. aw thank you :)
    well as far as i can figure out of your language you are deciding whether you should get an iphone or not... i'd rather go for a blackberry... dunno why but all the iphones i got to know so far got easily damaged, broken or anything else plus the touchscreen is shit after 1 year.
    anywayz .. tell me what u got ;) good luck with ur decision! xoxo from germany

    SvarSlet
  6. Thank you for your comment!
    Yes, I must in fact decide whether I want an Iphone - but for what you write, i will not have an iphone. Has also considered a BlackBerry, maybe it will be a blackberry :-)

    SvarSlet